اسلایدر

ساخت نمايشگر رايانه‌اي كه حركات شما را تقليد مي‌كند
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

محققان دانشگاه استنفورد دست به ساخت نوعي نمايشگر رايانه زده‌اند كه حركات بدن انسان را در صفحه خود تقليد مي‌كند.اين نمايشگر در زمان نمايش ويديو كنفرانس به تقليد از حركات بدني فرد مانند لزرش ناشي از خنده يا تكان سوالي سر پرداخته و در زمان نزديكتر شدن سر كاربر به دوربين، خود را بر روي يك بازوي روباتيك به سمت مخاطب نزديكتر مي كند.

اين محققان با افزودن موتورهايي به بازوي آنگل پویز مانند يك نمايشگر اپل آي‌مك جي4 پرداخته‌اند تا بتوانند آن را به صورت روباتيك كنترل كنند.آنها سپس اين سيستم را به نرم‌افزاري متصل كردند كه 9 حركت را در واكنش به حركات فرد در نمايشگر قرار داده و با كنترلگر بازي Wii كنترل مي‌شود. اين حركات براي مثال شامل حركت رو به پايين در تائيد و به اطراف براي پاسخ منفي است.

اين رايانه همچنين از يك بازوي روباتيك براي تاثيرات بيشتر از جمله ضربه زدن براي جلب توجه مخاطب برخوردار است.اين نمايشگر، ماه گذشته در نشست تعامل انسان و روبات در بوستون رونمايي شده و داوطلبان آن را بسيار موثر و مفيد خواندند. آنها در زمان ارتباط با افراد ديگر در صفحه نمايش، حركات اين صفحه را در دوستانه‌تر كردن مكالمات مفيد خواندند.

بازوي روباتيك اين نمايشگر كه در زمان جلب توجه به ميز ضربه ميزند، از تجربه قبلي اين دانشمندان بوده كه نشان داد انسانها به حركت بازوي روباتيك در نزديك خود بيشتر از نمونه ويديويي آن واكنش نشان مي‌دهند.دانشمندان به اين نتيجه رسيده‌اند كه فناوري نمايشگر با محرك روباتيك ممكن است بخصوص زندگي افرادي را كه از ارتباط از راه دور استفاده مي‌كنند، ارتقا بخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 20:52
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.